ilzannliy 34+1olduk teyzeleriii bugün yazıyı okurken fark ettim bizimde butonumuz geldi 🥳 son 99da atmamıştım ama şimdi doğum yaklaştıkça bi heyecanlıyım paylaşmak istedim 🤭 var mı bizimle aynı gün veya haftada olanlar?
Logu ilzannliy 34+3 teyiz biz de, oldukça heyecanlıyız😊 Geri sayımlara başlandı, sağlıkla gelsin bebişler 🤗
ilzannliy talisss aynı günümüz canım bizim baş aşağı olduğu için nasipse normal bekleyeceğiz şimdilik 😊
ozi086 Bugün tam 34 benimde bebiş doğdu butonu geldi 🥰 valla zaman yaklaştıkça inanılmaz merak ediyorum nasıl bir çocuk olacak kime benzeyecek 🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻