Eksijelibon Kızlar GÜ NAY DINNN💐💐💐 bugün detaylı ultrason günüm heyecanla oğlumu görmeyi ve güzel haberler vermeyi bekliyorum 🤲🏻 size bir sorum olucak doktora şunları sor muhakkak dediğiniz bir şey var mı? Yoksa yat ve keyfine mi bak diyorsunuz😃
Rmysarft Eksijelibon bizde bugün 21 oldukk gidicem bende 1 saat sonra detaylı ya inşallah hepimiz güzel haberlerle döneriz🥹🥹🙏🏻
Sedavedoga Eksijelibon inşallah güzel haberler alıp bebişi görürsünüz ☺️ zaten sizin sormanıza gerek kalmıyor bile o kadar tepeden tırnağa inceliyor ki herşeyi anlatıyor zaten doktor sonra da detaylo raporunu veriyor size eğer özelse renkli de gösteriyor o gerçekten inanılmaz bir duygu
selinbirincisezen Eksijelibon canım çook güzel haberler ile gel 🥰 inşallah minnoşun keyfi de yerindedir 👶🏻
Eksijelibon Mom0667 bende coook heyecanlıyım😃 bebişler aynı desene. Acaba ne zamam doğcaklar . Sezeryan olursa ağustos sonu dogum olur diyorlar. Normal olursa allaha emanet
Eksijelibon Sedavedoga dimi😃 renkliye coook güzel diyorlar . Özele gidicem inşallah gösterir. Belki yüzünün resmini verirler bebişin. Sağlıklı olsunda inşallahh🤲🏻🤲🏻
binnur64 Sedavedoga ben de doktor her şeyi anlatır umuduyla bekledim hiçbi şey sormadım ağzını açıp tek kelime etmedi keşke sorsaymışım 😢
Eksijelibon binnur64 işte demek ki konuşmazsa sormam gerek. Boyunu kilosunu suyunu sorayım. Rahim ağzını sorayım. Damarları sorayım. Bazıları anlatmıyor sanırım
Kediler binnur64 ben sordum, “dikkatim dağılıyor odaklanamıyorum” diye tersledi. Kontrol işi bitince hepsini anlatacağını söyledi ama tek tek izah etmedi tabii, çok genel bir konuşma yapıp geçti. Sormak da fayda etmeyebiliyor bazen 💆🏻♀️
Sedavedoga binnur64 keşke anlatmadıysa sorsaymışsın canım kendi doktoruna da gireceksin zaten ona sor herşeyi bazı doktorlar gerçekten çok garip yani sanki ağzın eskir biraz konuşsan
binnur64 Sedavedoga sonuna kadar bekledim anlatır diye ama 5 dakikada bitti zaten sonuçların doktoruna gider dedi gönderdi soru sormaya kalmadı, kendi doktorum Allah’tan iyi her şeyi anlatır ben sormadan
Sedavedoga binnur64 iyi canım bari kendi doktorun anlatırsa sıkıntı yok ben gittiğimde kadın kalp odacıklarına kadar bana göstermişti çok yorum yapmasa bile sürekli ölçülerde güzel uyumlu vs herşeyi söylüyordu yani
Deletedmom_49 Benim de yarın detaylı ultrason günüm inşallah güzel haberler alırızzz hepimiz 🤲🏻 benim doktora bir şey sormadan kendisi her şeyi anbean söylüyor🥰
Mom0667 Nasıl geçtii ben şimdi çıktım bir türlü göstermedi bebek ara verdik sürekli bir şeyler yedim yürüdüm gezindim iki saat sürdü görüntüleyebildiğim şeyler normal bebeğin keyfi yerinde dedi sadece kalbini tam inceleyemedim bebek biraz daha büyüsün 23 haftalıkken uğra dedi bende bir sıkıntı olduğu için mi yoksa göremediğimizden mi dedim senin gibi göremediklerüümizi rutin olarak 2 hafta sonra çağırırız dedi ama gel gör ki ben stresimi atamadım 25 cm 440 gr mış