CeydaST Demmet şafak 48 bizim de cumartesi görüş günümüz 🙈 ikizler burcu bebeleri inşallah canımıza okumazlar 😂
Hilalttk16 Demmet şafak 56 🙃🙃 bende şuan hastanede sıra bekliyorum 😊 32+0 oldukkkk 🥳🥳 doğum raporu almaya geldimmm 😂😂
Deletedmom_116 Demmet umudum duam o yönde ama İki aydır niyetli kakaliyorum geri bu sefer sanırım kakaliyorum Büyümüş beni geciyo 🥴
Demmet Hilalttk16 ayy bende bugun aldim 32+5 doğum içinde 6 haziran konustuk bakalim benım mecburi sezeryan
Hilalttk16 Demmet 32+5 de nasıl doğum raporu veriliyor ki doktorum tam 32 tam 33 vs de rapor verebiliyoruz demişti 🤔 az kalmış doğuma 🙈 2. Çocuğunuz mu
Demmet Hilalttk16 yok ilk beybım benım 🤣 sağlık sorunlarimdan dolayı aylardır raporluyum heyet raporum yeni bitti o yüzden yazdılar hemen , hamileliğe bağlı farkli hastalıklar cıktı da allah sadece düşmanima versin öyle bir dert😃