Selam kızlar,sabah iç camaşırın da ıslaklık ve su gibi uzun uzun gelen akıntılarım oldu şimdi hastaneye gidiyorum.. gece 2-3 saat süren ağrım sancılarım vardı şuan hafif bir regl ağrısı var sadece sizce doğum mu? 🫠hastaneye gidiyorum ama yine de merak?başlangıç mı ?