Sevilayms merhaba bende haziran 16 gibi doğumum , sizin ilk paylaştığınız gibi beyaz hastane çıkışı aldım 5li tulum ve zıbın olarak ama çok kaka yapar taşma ihtimali var dedikleri için 3 tane alt üst yeni doğan takımı aldım , 3 tane yeni doğan tulum aldım (ikinci fotodaki gibi) , 3 tane de zıbınların Altına giydirmeye ince patikli alt,3 tane de patiksiz alt aldım.. 3 uzun kollu 3 kısa kollu 3 de askılı zıbınımız var geri kalanlar 1-3 ay 3-6 ay hep