_brcu88_ 16+4 günlüğüz kızlar belimde çok kötü bir ağrı var kuluç durmuş sanırım ….ne yapabilirim sizce ..bunla ilgili bilgisi olan var mı ? İlk defa böyle birsey başıma geldi
Deletedmom_50 _brcu88_ canim o ağrılar normal bende sana bisey sorayım hamilelikte sag tarafa yatılır mi
_brcu88_ Deletedmom_50 genellikle solu öneriyorlar bebiş 🥰 ama ben sağ sol dönüşümlü yatıyorum sürekli sol tarafimda yatamıyorum
Deletedmom_50 _brcu88_ aynen canim ya hep sol tarafa yapılmıyor da ondan bide agirlastim artık 21 hafta 3 gün artık dönmezsem belim felan çok agriyo genelde sola yatıyorum zaten
aleeyllz12 Deletedmom_50 canım ben de senin gibi sürekli sola yatıyordum doktoruma danıştım doktorum sola yatılacak diye bir şey olmadığını söyledi. Kendisi iyi bir doktordur. Bana sadece doğuma son 1.5 ay kala falan sola yatılması gerektiğini söyledi
Deletedmom_50 aleeyllz12 anladjm canım zaten bende soracam doktorma ya ki çünkü insan sol taraf diye kendini hırpaliyo valla