Hatice90 Kizlar 5+1 deyiz. İki gundur karnimda ve kasiklarimda agri var. geceleri uyku uyutmuyo. Ve gecmeyen bi bas agrisi ? Normal mi bunlar.. sizde yasiyomusunuz ?
rabia_varolculha Hatice90 bende de ağrılar var çoğunlukla şiddetli olmadığı sürece normal diyorlar 4+5 bizim de
Feyzanuuurk Hatice90 şuan bende 5+2 arasıra sancı şeklinde gece uyurken vurup geçiyor ve birkaç gün öncede şiddetli baş ağrısı bende de oldu inşallah geçer diye umuyorum
Oyakubra Hatice90 bendede cok oluyodu ayaklarını,belini üşütme sürekli sıcak tut .havlu falan sar beline ayaklarına panduf giy
Hatice90 deletedmom351 böyle regl sancisi gibi geliyo ama gecmiyo. Her an tetikteyim. Kanamam mi oldu olucak diye 😓
belinay12 Ben suan 23+1 haftamdayim o haftalarda bende de oluyordu tabi ben hamile olduğumu bilmiyordum neler neler yaptım hamilelik boyunca hiç bilmeden benim de çok agriyordu sanki karnım yerinden çıkacak gibiydi hatta gobegim düşmüş diye bardak bile çektirdim çok yuvarlandim hamile iken gel gör ki 21 haftayken hamile olduğumu öğrendim hatta 5 6 haftalık hamileymisim o zaman bir kan pihtisi bile düştü yani o zamanlar oluyor benim suan bile bazen kasik ağrım oluyor adet sancisi gibi hafif bi sancim oluyor bu normal birşey sanırım ama doktora git bence sor yani herkeste aynı olmayabilir
belinay12 Anneolacak hiç kilo almadım mide bulantısı çekmedim hatta yuvarlandim fındık topladım hiç bir kanamam dahi olmadı anlamadım böbrek rahatsizligindan dolayı adette olmazdim
Pamuk belinay12 ucr13 bana kanama alanı varmi diye test yapılmıştı aptt,inr vs vs… Sonra doktoruma normal çıkmış pıhtılaşma yok dedim alakası yok dedi kan pihtilasma testi apayrı birsey dedi onla belli olsa insanlar aylarca sonuç beklemez dedi