Kızlar yaptırsanızda yaptırmasanızda beyaz un ve şekere her türlü dikkat etmeniz gerekiyor. O yüzden ilk gebeliğimde yaptırdığım yüklemeyi bu gebeliğimde yaptırmadım. Annem üstümüze çok düşer ama hep şunu dedi biz hiç gün görmemişiz hiç bişeyden haberimiz yokmuş (sinirli tepki). Bende Önlemimi almaya çalışıyorum Allah’a emanet ediyorum yola devam. Doktorlara kalsa deneme tahtasına çevirirler herşeye he dememek lazım