Iremfasl_ Kızlar suyum geldi hafif hafif ağrılarım da başladı doktorumu aradım çantalarımı alıp hastaneye geçmemi söyledi yarın sezeryan olacaktım, kısmet bu güne herhalde🥹 dualarınızı bekliyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏼
Meribiri1 Iremfasl_ sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi bende aynı gündeyim hiç açıklığım yokmuş bekliyoruz 40 a kadar , darısı başıma inşallah
Ebruznnn Ağrı derttaşım 🥹🦷az önce postuma yorum yapmıştınız inşallah sağlıkla kucağına alırsınız ♥️♥️ Bol bol dua okuyun rabbim sizinle olsun❤️