Kızlar sonunda bende doğurdum bilenler bilir 40 haftalık olmasına rağmen ne bi nişan ne su hiç bir şey gelmemişti. Bayramda biraz sancım oldu acile gittik ama açıklık sadece 1 cm di ve bebek ultrasonda 41 hafta ile uyumlu çıktı. Bayramdan sonra tekrar kontrole gel dedi doktor bu arada bebeğin kilosu 3700 civarı falan çıkmıştı. Bayramdan sonra 24 Nisan’da kontrole gittim geceden de baya sancım olmuştu ama hiç düzenli değildi nst de de sancım çıktı ama açıklık aynı 1 cm di ve bebeğin kilosunun 4100 olduğunu normal doğum yapmamın hem bebek hemde kendim için riskli olduğunu söyledi doktorum. Acilden hemen giriş yap yatısını yapsınlar doğuma alalım seni bugün dedi. Ben kontrol diye hastaneye tek gitmiştim eşim nöbetten çıkmıştı evde uyuyordu 50. Aramamda falanda uyandı o uyanana kadar ben yatış işlemlerini tamamladım gerekli testleri herşeyi yaptırmıştım 😂 geldi yanıma ailemize haber verdik onlarda ben doğuma girene kadar gelmişlerdi. Lokal anestezi ile sezeryan oldum 13.12 de oğluşum geldi dünyaya. Gördüğüm anı hiç unutamam sanırım 🥲 o kadar güzeldi ki gözleri açık ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bakıyordu kuzum. Şimdi kucağımda çok şükür kavuştuk Allah isteyen herkese nasip etsin 3 gündür eşimle hayran hayran çocuğu izliyoruz 🥰🥰 bir tek toparlanmam kaldı ister istemez ağrılarım oluyor ama oğluşumu koklayınca hepsi geçiyor gibi🥲