12+5 haftalık hanileyim dün dışarı çıktım arkadaşlarımla oturmaya ilk kez öyle bir saz sancısı geldi ki karnım bi anda kocaman oldu çatlayacağım sandım kasıklarıma vurdu sonra biraz yürüyüş vs geçti ama o kadar korktum ki çok ötüydü sancım bu gaz sancıları vs bebeğe zarar verir mi bilgim yok korktum