Bedriyegrgyylmz Merhabalar ilk gebeligim 30+2 iken doktora gittim bebeğim başa asagi dönmemiş dedi 8 mayısta tekrar gel hem nst ye de girersin dedi sizce döner mi neden dönmüyor suan hissediyorum dönmemiş başı yukarda rahim ağzımda da açılma olmamış…