Mrvmrv--
Yok sakın öyle düşünme.
İlk sefer yara oluyor ama meme alışıyor bir daha hiç yara olmaz.
Benimde yara olmuştu yanlış emzirmekten tam kavratman gerek memeyi.
Benim baya kötüydü kabuk bagladıydı gögüs kremleri geçirmedi sağlık ocagındaki doktor krem yazdıydı 1 güne yara kabugu döküldüydü.