AtlaSeda
Sltncnz
dmtturan
Aryast
Arkadaşlar, hepinize teşekkür ederim. Benzer şeyleri yaşamak, dayanışma içinde olmak çok değerli gerçekten bu süreçte. Kiminizin duası, kiminizin tavsiyesi yüreğimi hafifletti bu süreçte. Birkaç gündür elime telefonu alamayacak kadar yoğun ve yorgundum. Zorlu bir süreç geçiriyorum; bebeğim kuvözde, ben de sezaryen sonrası ile uğraşıyorum.
Endişe hali ise devam ediyor, “yetebilecek miyim?” sorusu yerini “iyi olacak mı, ne zaman bitecek bu ayrılık” gibi sorulara bıraktı. Hâlâ anne olduğumu pek kavrayamasam da gerçekten söylenilen gibiymiş “bambaşkaymış”… küçük teyzeler, halalar yeğenlerinden daha fazla sevebilecekleri varlıklara sahip olabiliyormuş :) hepinize sağlıklı, mutlu bir süreç diliyorum. Umarım hepimiz bebeklerimizi hak eden ailelerden oluruz. onlara travmasız bir hayat yaşatacağız diye travmalar yaratan ailelerden olmayız 🙌🏻