Ebruznnn saat dokuzda sezeryana giricem alakasız diş ağrısı çekiyorum parol içsem sıkıntı olur mu doktorum gece 12den sonra bişe yeme içme demişti saat 5 buçuk
Iremfasl_ Ebruznnn şuan aynı durumu yaşıyorum 28 inde sezeryana giricem bende acayip diş ağrısı yaşıyorum gözlerimden yaş geliyor kalbim sıkışıyor.. parol içtim banamısın demiyor 😭
Iremfasl_ Ebruznnn Bu arada rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah şimdiden çok geçmiş olsun ❤️🩹
Dolphin16 Ebruznnn az daha sabret doğuma girerken söylersin cnm bişey yeme içme şimdi. Hastaneden çıkışta hemen dişçiye gidersin 🤣 Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🤲
Atss0000 Bence icme canim zaten pek bi ise yaramiyo ama cok bi bilgim yok yinede saglikciyim ben saglikci kafasiyla bakarsam icmemen gerek bu arada saglicakla kucaginiza alirsiniz insallah♥️
Ebruznnn teşekkür ederim canım mecbur dayanıcam ozaman 38 hafta boyunca hiçbişey olmadı doğuma saatler kala uykudan uyandırdı beni 🤧 dayanılcsk gibi değil