busenaz68 öncelikle cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Yurtdışında yaşıyorum ben doktoruma her zaman ulaşamıyorum pazartesi günü kontrolüm var. Ama böyle olunca korktum acile gitsem mi diye düşündüm. Tekme dediğiniz gibi neredeyse yok artık, sadece içeri de böyle bir kaç hareketi var onlar da cok güçsüz. Tabi burada görüyorum aynı haftalar da bebeğimin hareketleri cok fazla canımı acıtıyor yazanlar olunca diyorum acaba yanlış giden birşey mi var. Gün içerisinde iki üç kere hıçkırık hissediyorum sadece en fazla bu aralar. Normal yani değil mi. Gitmelimiyim acaba acile hala bilemedim 🤷♀️