gizemgb 9. Haftam doldu. Çok şükür rahat bir hamilelik geçiriyorum ama hep içimde ya bebeğimi kaybedersem korkusu var nedenini bilmiyorum. Sizler de böyle misiniz?
EsraAyvaz gizemgb evet canım ilk zamanlar aşırı bu hissi yaşıyorsun ben şuan 13haftalığım yenice atlatabildim o korkuyu elinin karnına koy ve dua oku bebeğin için rabbim saglıcakla elimize aldırsın ♥️
Ozge1008 gizemgb 24 haftalığım bende de var canım. Her kontrolde doktor kötü bi şey diyecek diye kalbim hızlı hızlı atıyo. Birkaç saat hareketini hissetmesem içim içimi yiyo🤷🏻♀️
eymeninannesii gizemgb aynen canım bende de var hatta özele gidiyorum vok merak ediyodum iyimi die dün devlet hastanesine gittim şükür ıyimis bebeim 8+4 um inşallah atlatırız bu durumu😞
Adenbebek İlk kızım aşılamayla olmuştu 8 sene sonra dogurana kadar ne çektigimi ben bilirim kaybetme korkusuyla şimdi ikinciye hamileyim geçte olsa ama her gün korku yaşıyorum bişeyolacakmı diye hissettikleriniz çok normal
Sibellaa eymeninannesii geçici bu durum kızlar. İlk haftalarda ben sürekli ağlıyodum bu yüzden. Sonrada kendime kızıyodum. Şimdide endişeleniyorum ama o ilk zamanlardaki gibi paranoyakca olmuyo yani
eymeninannesii Sibellaa sizin kac aylık inşallah geçer canım ağlama da var yaa bisi olursa korkusuyla
Sibellaa 19 haftalığım ama bu güne kadar yaşadığım stres sinir çok fazla. ilk zamanlar kaybetme korkusu yaşadım sürekli. Daha sonra 3 lü taramam risk verdi. Doktorlar profesörler farklı testlerve o testlerin sonucunu bekleme zamanları. Galiba uzun zamandır dün nefes almaya başladım inşallah bundan sonrası güzel geçer diyorum. Çok düşünmeyin inan bana ben hep çok düşünmekten bu sorunları başıma aldım. İnsan biraz rahat bırakmalıymış kendini şimdi daha iyi anlıyorum