Bhrsu Kızlar 3. aydan itibaren bu kremi kimler kullandı ve yararını gören oldmu öneren cok kişi oldu hatta arkadaşım kullanmış sadece poposuna sürmemiş orası Çatlamış ve şimdilik ise 3 cü aya kadar veya krem kullansa bile son aya kadar badem kakao yagı ile veya bebek yağı ile cildini nemlendiren varmı? Cok gerekliymş cunku gerildikce çatlamaması icin nemli kalması .
Nesrinkrdnz1 Bhrsu kesinlikle başlamalısın doktorum daha etkilisi çıktı mustera gibi bi işimde verdi badem yağıda kullanabilirsin dedi öncesinde bana lierac göndermişti arkadaşlar kullanıyorum arkadaşlarda bende çok memnunuz