Dlgkrn ben 3 haftalıkken öğrendim. 5. Haftada kalp atışı olduğunu öğrenince o gün direkt bıraktım. İlk öğrendiğimde günde 1 veya yarım içiyodum. Çok canım istiyodu ama onun yerine su içtim hep. Bana hep bırak derlerdi, bırakmak istemiyorum seviyorum, mecburi bi sebep olursa veya hamile kalırsam bırakırım derdim. Aslında kendimi iradesiz görürdüm bu yüzden kendime çok şaşırıyorum. Şuan inanılmaz tiksiniyorum kokusundan. En sevdiğim şey nasıl nefretime dönüştü anlamıyorum 😂 burda eşinin desteği de çok önemli bence. İlk haftalarda hem sigaradan hem hormonlardan çok sinirliydim. Eşimi karşıma alıp ‘Bana destek ol, istediğimde hayır deme senden gizli içmek istemiyorum, sen de olabildiğince yanımda içme’ dedim. Öyle de yaptı 🫶🏼. Kapalı alanda sigara dumanına maruz kaldığını düşün. Uzun bi süre içmemeyi dene, su iç, çerez tarzı atıştırmalıklar ye. Aklına gelirse hemen başla bi işle uğraş. Düşündükçe istersin. Umarım bırakırsın bi an önce 🙏🏻