İyi geceler anneler aklıma gelmişken yazayım dedim birşey soracaktım 26+5 günlük hamişim ayaklaarim aşırı derece de yanıyor sizce normal midir birde olduğundan fazla kilo aldım akşamları çok da yemiyorum aslında.73 le hamile kalmıştım şuan 89 kiloyum. Aranızda yaşayan varmı