Hamileliğinde iştahsızlık yaşayan oldu mu? Ben çok iştahsızım yemek yiyemiyorum 30 haftalık oldum bu gece ama en son hala ilk hamile kaldığım kilonun üzerine çıkamamıştım. Zayıf birisi sayılmam 63le hamile kaldım 61 falan oldum şimdi yine 63. Kolumu kaldıracak halim yok ki yemek yiyeyim. Bebeğin gelişimi iyi diyor doktor ama kilo almaktan çok iştahsızlık canımı sıkıyor. Sabah kahvaltı etmesem de olur eşim akşam yemek diyor da aklıma geliyor normal hayatta daha iştahlıydım. Hamileliğini böyle geçiren var mı? Yalnız mıyım?