kızlar 36 haftalığım acile gittim bugün düzenli sancım çıktı 70-80lerde ama çok bi ağrı hissetmiyorum sadece kasılıyor gibi nişan suyum vs gelmedi açıklık da yok eve gönderdi geldim ama büyük tuvalet hissim geliyor yapamıyorum biraz daha zaman geçsin istiyorum durdurabilmek için ne yapmalıyım korkuyorum gelicek diye :(
böyle düzenli sancısı çıkıp ne kadar sürede doğuyor acaba 1 2 hafta bekleyen oldu mu