Kizlar,39+1 hafta lik hamileyim göbeğim hala düşmedi son 1 saattir arada gelip giden sancı var,gaz sıkışması gibi sancılı şekilde kasıklarıma vuruyor ve o sancı arka ve önde çok kötü hissediyorum..😣ne olabilir ki? Bebeğin kanala girdiğini düşünmüyorum en son 37 de girmemişti. Her hareketi daha çok acıtıyor canımı..🤦♀️🤦♀️🤦♀️