Aynurdrt Kızlar hepinize iyi akşamlar. 20 gün sonra sezeryan olucam inşallah. Hangi korseli önerirsiniz. Göbeği en iyi toplayan korse hangisi bilen varsa önerilerinizi bekliyorum 💗
Ndkr Aynurdrt bende bekleyeyim şurada🙈 genelde kısa tayt gibi olanları öneriyorlardı ama link vs olursa daha rahat bakarız ☺️
Mrvmrv-- Aynurdrt bende mistirik marka almıştım fakat doktorum 4 aydan önce kesinlikle önermiyorum dedi karnı sıkarak toparlayamazsiniz kas dokusunun zamanla kendisinin toparlanmasını bekleyin dedi