Bircan67 Tam olarak bende bilmiyorum da sağlık ocağındaki dr pıhtılaşma dedi daha gebelik yokken coraspin kullan yürüyüş yap demisti
dolunayes Bircan67 hamile misiniz . Pihti olup cok hamile olan var ilac iciliyor. Bende hamileyim ama yuksekligi cok gerekli bulmadı ve ilac yazmadi. Cunku belli aralikda hamilelikdede yukseliyor
Katibe_hanim Plt pıhtılaşma demek değil, sadece pıhtılaşma hücresinin fazlalığı var sizde. Buda tek başına çokta bir anlam ifade etmiyor. Bol su ve yürüyüş iyi gelir bende yıllardır yüksek
Senagg Katibe_hanim hangi değer pıhtılaşma olup olmadığını gösterir canım biliyor musun? Homosistein sonucu mı?
Katibe_hanim Senagg yok trombpsit paneli testi yapılıyor. Ama ınr aptt gibi testlerden de doktorlar az çok tahmin edebiliyor