Sevo186 Hamilelik önceside kabızlık sorunu yaşıyordum bekunis kullanarak lavobaya çıkıyordum şuanda hamileyim bir Aylık günde bir adet kullanmamda sakınca var mı sizce ya da bebeğe zarar vermeyecek bir ilaç var mı tavsiye edeceğiniz lütfen bilgi beklyrm arkadaşlar 😇
Yagmure Sevo186 genelde duphalac şurup veriyorlar kabızlık için bana da ondan verdiler faydası oluyor
Songul48_47 Sevo186 bence ilaç kullanmayın bol sıvı tüketin komposto tarzı şeyler tüketin ara yürüyüş yapın çok daha sağlıklı ilerlersiniz 😊
Smootie Sevo186 duphalac şurup veya magnesie calisine veriyorlar ama bende o bile etki etmedi kefir işi çözmüştü
Zele_1207 İlk 3 ay kabizlik için ilac önerilmiyor ,sonrasında doktorunuz uygun görürse öyle kullanın derim. Bende de aynı sorun vardı ,yeni ilac kullanmaya başladım çok rahatlattı