ozlemmkorkmazzz Merhaba kızlar 37+3 teyim bugun bel ağrım ve regl ağrısı gibi bir ağrım başladı normal mi yoksa doğum sancısı olabilir mı 🥲
Kurtiremmm ozlemmkorkmazzz doğum sancısı düzenli aralıklarla geliyor diye okumuştum pek bilgim yok maalesef üstte kalsın👆🏻
cokkasmabeabi ozlemmkorkmazzz ben 36dan 37ue kadar yalancı sancı diye çektiğim adet sancilariyla doğum yaptım takip edin siz yarına da devam ederse muhtemelen doğum sancisidir
dmtturan ozlemmkorkmazzz 37+0 dün sabah baya adet sancısı çektim resmen bacaklara kadar uyuşma ama bende daha önce de olmuştu bu durum bilmiyorum nedir nst hep güzel görünüyordu sadece ozamana nazaran inanılmaz akıntım oldu dün
MelisBerdo ozlemmkorkmazzz 36+1 dün nst ye girdim ama bugğn sancım var gibi gece boyunca sürekli adet sancısı gibi bel ve kasıl ağrım oldu takip edip doktora haber vereceğim