37+2 deyim doktorum dün kontrol yaptı şükür her sey yolunda ama kendisi pazar günü İstanbul’a dönecek tatile gitti 😵💫😒 umarım o gelmeden herhangi bir şey olmaz. Gerçi yine de her ihtimale karşı bana doktor numarası verdi de 😒😵💫bu akşamda bebek peki bi canımı acıtıyor durmuyor yatırmıyor bazen cıkcak gibi hissediyorum 😄😒😒😒