Nurkcy Ayse_guney Ben gidiyordum ilk haftalarda ama memnun kalamadım. Hep asistanlar oluyor doğru düzgün cevap alamıyordum. Bide sürekli değişiyorlar bi gördüğümü bir daha görmüyodum..
5melekannesi Ayse_guney Bir kere detaylı ultrason için gittim daha gitmedim şimdi tekrar gitmem lazım randevu yok, doğum yapanlarla konuştum memnum değiliz diyolar çok eskiymiş falan ama iyice araştır yine sen
Sukihana Evet ne zaman uzman doktor diye randevu alsam asistanlarla karşılaşıyorum onlar da yarım yamalak bilgilendiriyor. Ben de memnun değilim artık sadece kan testleri vesaire için gideceğim sana tavsiyem ultrason ve ikili test için oraya gitme.