Nurr_22_22 Adenks karnın belirginlesene kadar uyuyabilirsin zaten o zaman geldiğinde istesen de yatamiyorsun
AsyaCngz55 Adenks 13. Haftamdayım karnım yok o yüzden yüzüstü uyuyabiliyorum ama tahminimce son 1 ayım böyle 😂 tadını çıkarcam
Gebeysek1 Adenks bebek kendini belli edene kadar yatılabiliyor. Zaten karın şişince yatmak mümkün değil.
Yenibirii Adenks 16 haftadayim yatiyorum valla😅 rahatsiz oldugun dönemi fark edeceksin diyorlar. O zamana kadar devam
Hasret5506 Adenks bende çok yatıyor um omaa ondan bişi olmaz canım 2 ay fln daha yatarız artık nezmn çıkarsa 😁😁
Nurr_22_22 Adenks karnin belirgin değil ya olmaz merak etme analık içgüdüsü işte 😉 doğumdan sonra da rahat yatamiyorsun yüz üstü göğüsler büyüyor rahatasiz ediyor yatınca
YigitPoyrazMomm Adenks bende çok istiyorum öyle uyumak vücudum otomatik olarak sol sag yatıyor 6 haftalık miniğim istesemde yüz üstü yatamıyorum
Adenks YigitPoyrazMomm evet bende de öyle oluyor gerçi şuan yine sağ sol yatmak rahatsız etmiyor göbek büyüdükçe rahatsız eder
Yagmurr1 Bende 12 haftalığım şuanlık yatıyorum 16. Haftadan sonra falan artık yatmamaya başlarım tabi yine de haftaya doktoruma gidince sorucam