Doktorim 39.haftamda konferans gideceğini hastanede olmayacağını söyledi 38 e gün verelim diyor . ben de 39 olmak istiyordum.Cunku bebeğim ultrasonda bir hafta geri geliyor 38 alırsa 37 de almış gibi olmayacak mı kuveze girer diye korkuyorum doktoru mu degistrsem gelmesini mi beklesem ya o ara sancım olursa ne yapacagimi bilemedim