-Senanur24 Kızlar merhaba temmuz sonu gibi doğum yapacağım inşallah sizce yazlık mı kıyafet almalıyım bebeğime yoksa ince uzun kollu mu ?
Ahsenveannesi -Senanur24 yenidoğnlar uzun olsun 2-3 hafta giyer sonra zıbın pijama yada zıbın şort yeter Ağustos için Eylül Ekim yine uzun
Minik_kusumm Benimde Eylül ortası şuan zaten çok kışlık bişey yok evlerde sıcak oluyor uzun kollu bir kaç şey aldım ama yazlık almadım genelde öyle söylediler