Denizm922 27 haftalık hamilelikte bebeğin hareketini sol kasigimda ve özel bölge taraflarında hissediyorum. Bayram öncesi muanemde sıkıntı yok denildi hatta kafası orada dedi . Böyle yaşayan var mı kızlar ben mi çok hassas oldum
Nmt01- Denizm922 şuan aynı durumu hissediyorum sanki çıkacak gibi yarın doktor kontrolum var sabırsızlıkla bekliyorum
Ahsenveannesi Denizm922 benimde öyle önceden kollarınprdaydı koluyla yapardı şimdi bacaklarını koymuş bazen yürürkennbir anda alta vuruyor çıkacak gibi hissediyorum ama doktor a gittim herşey yolunda
Goncagul03sahin Denizm922 benim 21 haftalık benim de arada kasıkta hissettiğim oluyo daha üstte hissetmek gerekiyo heralde
Likayolcusu Denizm922 kafası hala aşşada olabilir canım bebekler bazen tam ikiye katlıyor kendini ben geçen gittiğimde kızım yüzünü ayağı ile kapatmıştı yani ayağıda aşşada olabilir poposu üst kısımdadır düzeltir kendini yine 😃
Denizm922 İnşallah bı sorun yoktur sizdede ağrı değilde nasıl anlatılır böyle bir ağırlık hissi var mı acaba
Denizm922 Ahsenveannesi kollarıyla itiyor demekki . Oğlumda sanki boyle değildi hatırlayamıyorum ama farkli şekilde oraya vuruyor hep sanki
Denizm922 Sizin cinsiyetler nedir genelde kız bebekleri böyle kasıkta olur diyolar ne kadar doğru acaba
Denizm922 Likayolcusu olabilir canım neler yapıyorlar içeride 😀 yani sadece sanki orada herşeyi diğer taraflarda çok az hissediliyor
Elfakca Denizm922 benimde öyle hatta kasik ağrım çok o yüzden sanırım ama doktor kanaman lekelenmen yoksa sorun yok dedi varsa her ihtimale karşı düşük ilacı yazıyor doktor
Brisii Denizm922 aynısını soracaktim resmen vajinanın üzerine tekme atıyor canım açıyor ve rahmin içinde iğne batması oluyoe
Nmt01- Brisii bebeğin kafası asagida ayakları yukarıda olduğu için rahme ve kasiklara baskı yapıyormuş