Byz02 Yani çevremde yaptırdığına pişman olan da var yaptırmayıp pişman olanda, ben gebelik öncesi şeker çıktığı için mecbur yaptırdım şimdi gebeliğimde yine mecbur yaptırıcam, yaptırıp pişman olanlarda şekerimiz içtiğimiz şeyden yükseldi diyo anlam veremedim 😀