Stas bende 34+2deym benimde bugün karnım çok ağrıyo iğne batislari gibi kasiklar agryo ishal gibi bişe olmuşum midem ara sıra bulaniyo geçen gün hele sabaha kadar kustum sanırım doğuma yaklastigimiz için böyle şeyler oluyo bende gitmedim doktora çünkü herşeyde gidiyorum artık yoruldum gitmekten