Kbraa72 35 haftalık hamileyim sancım başladı iki defa nstye girdim ikisinde de sancı çıktı erkenden sancı yaşayan var mı erken doğum olur mu acaba diye korkuyorum
Duygumx Kbraa72 sancını sen hissediyor musun?Benimde çıktı 35+4 Ken ben hissetmediğim için bişey yapmadılar
Kbraa72 Duygumx evet sağ tarafımda baya sancı hissettim yatış önerdiler ama ben istemedim iki gündür evdeyim ara ara kasılmalarım oluyo
Ssemmm Mst ye bu hafta henüz girmedim ama benim de bu hafta gün aşırı sancılarım oluyor kasık bölgemde sıcak bir sancı dizlerime vuruyor hatta . Bende merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı
Kbraa72 Ssemmm sen de bi görün bence ihmal etme yalancı sancı da olabiliyor ama benim düzenli cıktı sancılarım
Mervekayaa Aynısını bende dün yaşadım alalım dediler neyseki ikinci nstte sancı çıkmadı evde yatıyorum sizin kilonuz kaçtı acaba ?
Kbraa72 Mervekayaa o günden beri çıkıyor benim hala sancılarım ama evdeyim başka belirti yok. Kilom 65 56yla hamile kaldım
Virgohome Ayyy kızlar ben de 35 teyim gece sancımı kramp mı artık o her neyse onunla uyandım sanki damarlarımı söktüler gibiydi eğer bu yalancı sancıysa diğerini düşünemiyorum beni bi korku sardı valla napcaz bilmiyorum