MahmudovaRena Selam kızlar. 8+6 hamileyim. Hamileliyin ilk haftalarından göğüslerim taş gibi,ve dokununca acıyordu. Şimdi 2 gündür bu belirtiler yok oldu . Hamilelikten önce nasıldısa öyle oldu. Normalmi yani bu durum? Endişelendim.
Goksu2023 MahmudovaRena canım benim 16 haftalık ilk zamandan itibaren göğsümde hassaslaşma ve büyüme oldu şuan hala devam ediyor doktor gayet normal dedi ben yatamıyorum bile hızlı hareket edince bile batma oluyor bıçak yarası gibi aşırı kaşınma da var
symag MahmudovaRena ilk başta benimde öyleydi. Hamile olduğumu bilmiyordum. Hatta korktum göğsumde birşey mi var diye. Ama hamilelikte oluyormuş. Sonra geçiyor