Azeriqizi canım bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum iki kaybım var ve doğuma kadar kullanacağım günde iki iğnem bir de coraspin hapım var iğneyi sabah akşam 11 de kullanıyorum alarm kurdum aksatmamak için bir iki defa sadece saat de 2 saat gecikme oldu unutmuştum bir yere giderken yanıma almayi hemen doktoruma mesaj attım sorun olmaz demişti için rahat olsun ama saati saatine yapmaya özen gösterirsen daha iyi olur geçmiş olsun 🩷🙏🏻