Seymaamert Merhabalar ikili testi yapan varmı . Dr yapın dedı ama ben kabul etmedim ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıp bi sıkıntı yok şimdilik dedi ama yine merak edıyorum yaptırmalımıym ?
Babyone1 Seymaamert yaptırmanı öneririm bende de aynısını demişti tabi ki içim rahat olsundiye yaptırmıştım zaten sadece kan veriyorsun o kdr 3 lü yapmadık 4 yaptırmıştım sen bilirsin gene de
Rkyeeeeee Ben ikiliyi de yaptırdım üçlüyü de ultrasona bakıp kan aldılar ikili de bi sorun çıkmadı şükür diğerinin sonucu ultrason da bi sorun yok ama kan daha çıkmadı