Merhaba ben 10+2 haftalık hamileyim normalde kabız olmam lazım ama hamileliğin başından beri ishal oluyorum doktoruma söyledim hazır su içmem gerektiğini ve muz yememi söyledi aynı sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Ya da bir sorun mu var anlamadım.