Sla8995 Kızllar, 37 ye girdik artık hiç yatamıyorum sanki hele bu akşam daha çok canımı acıtır oldu sizde de oluyor mu bu? Korkuyorum bir şey olacak diye. Dün nst ye girdim bir şey çıkmamıştı bi günde değişmez sanırım 🤣🤣🤣
Minikobaby Sla8995 az once esime aynisini soyledim bugun hic durmuyor bebek surekli rahmime vuruyor 37+2 benimde bilmiyorum gece ne olur 😂
Minikobaby Mercan1994 yani Bende bazen oyle bir viruyor ki sanki altima yapicakmisim gibi kendisi de firt diye kayicK gibi hissediyorum