Cagla-17 İlk hamileligim ve erkek bebişimiz olucak ben Ada ismini düsünüyorum eşim de Adal diyor bende o çok saçma olur dedim sizce ne koyalım kızlar.. birde deniz ve Kubilay ismini düşünüyorum 🤗😇
Yuliaece Cagla-17 Adal tamamen saçmalık gibi geldi bana ada zaten kız ismi oda hoş olmaz bence ama Kubilay güzel denizde güzel