Bir_tirtilannesi duygusal_ benim önce kasıklarım ağrımaya başladı gaz sancısı gibi. Sonra adet sancısına döndü artık doğum sancısı olduğu anladığım zaman belime vuruyordu ağrısı. Belimden karnıma yayılıyordu
Hazl12dhgfj Benim özel bölgeden başlamıştı cnm iğne batar gibi oldu iki gün üçüncü gün doğumum başlamıştı
Gulnar_95 @“Hazl12dhgfj” Evet simdi bende oyle oldum ama gecti 40 haftamizi gectik cuma kontrolum var İnşallah kendi sancim gelir sizde cinsiyyet neydi oğlumda hic boyle olmamistim simdi kizimi bekliyorum hayrilisyla🙏
Hazl12dhgfj Gulnar_95 ilk gebeliğim erkekti cnm bende 39+4 çatı muainesi oldum eve geldim daha çok çoğaldı zaten ertesi gününde hastaneye gittik suyum gelmişti