Meltemgunes Melikeckr benim pek hayalim olduğu söylenemez bizim aile geçmişinde hiç de yok beklediğimiz bişey değildi şuan alıştım ikiz bebeklere ama çok fazla korkuyorum nasıl bahşederim diye 😅😅
Denizinci Melikeckr kızımda erkek diyordu . Kızım oldu. Buna da kız diyor henüz bilmiyorum. Bende tutmadı. Yani Bu tarz takvimlere ben inanmıyorum pek şöyle zaten 2 cinsiyet var %50 tahmin zaten tutar .
Lolo3434 Melikeckr valla ben de tuttu ikiside ilkte kız diyordu kızım oldu bu seferi erkek diyord erkek olacak tesadüf herhalde 😅
Eda_25123 Meltemgunes kaç haftalık ikizleriniz cinsiyetleri ne zmn öğrendiniz benimde ikiz erkek çıkıyor
Meltemgunes Eda_25123 14+5 deyiz 10. Haftada doktorum kıza çok benziyor diye yorum yaptı rahim üçgen şeklinde olurmuş ama değişebilir dedi 12. Haftada fetal yaptırdım orda kesin sonuç çıktı
Meltemgunes Eda_25123 bu ara da benim çift yumurta ikizleri genelde 1 kız 1 erkek olurmuş doktorum da şaşkın bizimki biraz mucize oldu 😄 tek yumurta ikizlerin de ise tek cinsiyet olurmuş
Eda_25123 Meltemgunes foto qtamiyom atabilsem yorum yapardınız sizin varmı ulturasyon foto 13 + 2 hala soylemedi
Meltemgunes Eda_25123 erken normalde cinsiyet için bizede tahminde bulunup 16. Hafta da netleşir demişlerdi. Ama fetal DNA yaptırınca orda çıktı. Ben anlamam foto dan ama yüklüyorum benimkileri bu arada esmerlla diye bir kullanıcı benimkiler erkek demişti ikisinede oda yanıldı. 
Eda_25123 Meltemgunes ya ben kaydediyom paylasamiyorum paylasilmiyo niyeyse nasıl oluyo yardımcı olur musunuz