Dün detaylı ultrasyonum vardı pek uzunda sürmedi 10 dakika nerdeyse, Şükür herşey yolunda dedi doktorum, detaylı ultrasyona kadar hiçbir sorunumuz yoktu, hastaneden çıktıktan sonra kanamam oldu bu arada 30 haftalık olduk bugün, doktorumu aradım geri çağırdı serum takıldı nsteye bağlandık sancimda vardı, evde yatış verildi, kanamam durdu dünden beri amma bu haftaya kadar olmayan lekeler geliyor koyu kahve rengi, İnsanı korku kaplamıyor değilde Amma yinede Allah büyüktür deibde dünden beri dua ediyorum 🤲💙