Minikmucizemmmmmmmmmmm Benimde eşimin anlaşması var arkadaşımın dediği kişi benim . 24. Haftama kadar oraya gittim pıhtılaşmam olduğu için iğneme ücret ödenmeyen rapor çıkarttığı için tercih ettim . Detaylıya gittim saçma sapan 5-10 dk bakıldı eşimi almadılar . Herkes bebeğin yüzünü veriyor dedim kemal beye sonucu gösterirken . Bebeğin pozisyonu uygun olmuyor dedi 🙄 Bizde Manolya hanıma gittik defa Lifeye kadın direk fotoğraf kağıdına çıkartılmış bebeğimin yüzünü verdi sallaya sallaya yüzünü açtı bebeğin görüntü almak için . Hem Kemal plasentan aşağıda sezaryen dedi 1 hafta sonda manolya hanım öyle bisey yok dedi . Kafadan sallıyor umursamıyor Kemal bayındır . Doğuma 10 bin dedi , defada 8 bin dedi arada hastane farklı olmasına rağmen saçmaladılar . Bide acil bise oldu asistani Umuta yazdım kadın bakmadı ve ne zaman ilaç yazsalar eczane geri hastaneye yolluyor yanlış yazıldığı için . 24. Haftama kadar oraya gittiğim için çok pişmanım