Kubra0426 canım yanlış anlama ama benim annem kardeşimi 4 aylıkken öğrenmişti zehirli guatr tedavisi görüyordu o kadar doktora gitti çocuk olmaz dediler ameliyat günü almaya gittik guatr için genel cerrah kadın doğuma gönderdi bi öğrendik ki 4 aylık hamile o günden sonra sürekli stres tabi annem antibiyotik vs çok kullanmıştı sürekli kan idrar veriyordu guatr için neyse hamileliği öğrendiğimizde doktor karnından sıvı alınmssı gerektiğini söyledi hani gebeliği sonlandırmak için annem kabul etmedi mucize bebek Allahtan gelene razıyım dedi anneme bütün doktorlar hep farklı şeyler söylediler devlette takipçiydi yok bebeğin ağzında diş var iki tane kafası var bi ayağı diğerinden uzun ya daha neler neler annem doğumdan çıktığında bile bana ilk sorduğu soru bi yerinde problem var mı kafası ayakları falan sağlıklı mı çok şükür şimdi 9 yaşında hiçbir sorunu da yok o yüzden umarım sende de olmaz kafana takma eğer annem doktorları dinleseydi bugün kardeşim olmazdı onu da geç anneme söyledikleri yüzünden tansiyonu yükseldi apse topar sezeryana aldılar maalesef çok bilinçsiz doktorlar da var