nursanyildiz Hanımlar tüp bebek ile gebe kaldım şükür 5+3 haftalık kusma yok ama sürekli agiz sululugu ve hazimsizlik var bunlar belirti mj sizce sadece keseyim gördük 2 hafta sonra kalp atışı için cagirdi doktor
Aydemi nursanyildiz ay benim de ağzım sulanıyordu😂😂 benim de hiç belirtim yoktu denebilir aslında. Şuan 7+2yim. Sadece çılgınca karnım acıkıyor. Sabahları aç uyanıyorum ki normalde öğlene kadar bişey yemesem olurdu. Gecenin bi vakti acıkıyorum. İki üç çatalla idare ediyorum ama yine de kendinizi başkasıyla kıyaslamayın. ❤️
BusraMece nursanyildiz belirtiler kalp atışıyla değil beta hcg yükselmesiyle başlar diye biliyorum canım. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
nursanyildiz Ozge56 bir gebelik geçirdim kalp atışı olmadı şimdide 2 hafta sonra gideceğim çok uzun bir vakit haliyle korkularım var belirti kalp atışı olunca başlar diyolar bende bir umut ona yoruyorum
Ozge56 nursanyildiz alakası yok belirti zaten hemen olmaz haftanız çok küçük. Mesela benim 0 belirti şuanda bile 5 ayım bitti hersey düzgün her gebelik aynı değil kendini kıyaslama duyarsın allahin izniyle
nursanyildiz BusraMece ilk teslim 450 ikinci teslim 1456 idi ama cok gec cagirdi doktorum kalp atışı için ya dünden beri korku var duyamiycam diye
Aydemi nursanyildiz kalp atışını yarın duyucaz inşallah. Benim de 6+3 gibi bikaç gün süren mide bulantısı yanması ekşimesi gibi şeyler olmuştu ama sonra geçti. İnşallah tekrar başlamaz
BusraMece nursanyildiz beta hcg güzel yükselmiş bence. İlk gebelikte böyle bir şey yaşayınca haliyle psikolojide yer etmiştir ama O sana tutunmuştur annesi sen kalbini ferah tut iyi düşün herşey iyi olsun inşallah 😍🤲
Tgcgkhn nursanyildiz ağız sulanması mide bulantısı başlangıcı 2 haftaya başlar muhtemelen 12. Haftaya kadar sürer dua edelim hiç olmasın :)
nursanyildiz Tgcgkhn gündüzleri biraz daha iyiyim ama geceleri çok kötü oluyorum ya o zaman kalp atışı vardır dimi ay çok korkuyorum tekrar kürtaj olmak istemiyorum
Tgcgkhn nursanyildiz sadece dua et elini karnına koy bu beden senin için güvenli diye tekrar et ve yorma kendini kötü düşünceleri kendinden uzak tut güzel düşün kitap vs oku benimde düşüğüm var zor biliyorum ama hissedince bi nebze rahatlayacaksın ama içindeki korku hiç geçmeyecek 🥹
Gizotto nursanyildiz kusma olmayınca gebe değilmişiz gibi geliyor sanki ☺️ çok normal bende 8.haftaya doğru başladı siz umarım çok daha şanslı olursunuz ve hiç bunları yaşamazsınız.
sonnenschein nursanyildiz 7-8.haftalarda bulantı başlıyor genelde ki umarım sizde başlamaz bulantısız gebelik olur güzel güzel geçirirsiniz bu süreci 🙏🏻🥰
Aylin735 nursanyildiz her hamilelik belirti vermez ben 2 gebeligimde de prenses gibiydim ne ağrı ne bulantı hiç bisey yaşamadım çok şükür