Sbhtzmn Hfzomr aynıyız sizinle gidip önce kan verin sonuc pozitifse 2 gün sonra aynı yerde kanı tekrarlayın 🌸 doktora o şekilde gidebilirsiniz suan kese görünmeyecegi icin söylüyorum yinede siz bilirsiniz
Denizkaramuk Hfzomr ben 2 gün geciktim test yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün teste gittim beta 1300 çıktı.
Tugba_sari 5 haftalık olmadan doktorlar keseyi göremiyor malesef, 2 günde bir kan testi verin sonuçların 2 katı olması gerekiyor her defasında. 5 haftalık olunca da kese bakmaya gidebilirsiniz