ipekcim Gulerglfdn benim beta 350 çıktığında kese yoktu. 1 hafta sonra gittiğimde kese göründü erken olduğu için görünmemesi çok normal
2kuzu1anne Gulerglfdn bu arada gözünüz aydın gebelik var gibi ama siz iki gün sonra tekrardan test verip bakın değeriniz yükselmiş mi diye
happyvera Gulerglfdn 1395 olan beta da bile kesem gözükmedi, beta değil haftanız önemli ☺️☺️ son adet tarihinde göre hesaplayın